Jäsenyys

Harmaasudet ry tarjoaa puitteita jäsenten järjestämälle toiminnalle, liittyi se sitten historianelävöitykseen, larppaamiseen tai molempiin. Yhdistyksen jäsenyys voi olla aktiivista tapahtumanjärjestämistä, tapahtumissa käymistä, kesän reissulle osallistumista, treenaamista, väkertelyä, kavereiden tapaamista, vaeltamista, taustalla tukemista ja monta muuta asiaa.

Jos olet kiinnostunut historianelävöityksestä, larppaamisesta, rautakaudesta, keskiajasta, 1500–1600-luvuista historiasta yleensä tai muuten vain kiinnostuit, sinun kannattaa ottaa yhteyttä, tulla mukaan toimintaan ja liittyä jäseneksi. Tietoa tapahtumista ja toiminnasta saat näiden sivujen lisäksi yhdistyksen postituslistalta. Emme edellytä mitään etukäteistietoja tai –taitoja. Tekemällä ja mukana olemalla oppii!

Kuinka liityn jäseneksi

Liittyäksesi Harmaasudet ry:n jäseneksi sinun tulee hakea jäsenyyttä yhdistyksen hallitukselta sekä maksaa yhdistyksen jäsenmaksu. Jäsenmaksu on voimassa kalenterivuoden 1. tammikuuta – 31. joulukuuta välisen ajan.

Jäsenetuina saat alennuksia Harmaasudet ry:n tapahtumista ja pääset osallistumaan yhdistyksen matkoille. Yhdistyksen kokouksessa päätösvalta on yhdistyksen varsinaisilla jäsenillä.

Jäsenhakemus

Harmaasudet ry:n jäsenyyttä haetaan tällä lomakkeella tai kirjeellä yhdistyksen hallitukselle. Hakemuskirjeen voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen hallitus (at) harmaasudet.fi tai postitse yhdistyksen postiosoitteeseen. Kirjeitse lähetettävästä hakemuksesta tulee ilmetä samat tiedot, joita kysytään jäsenhakemuksessa.

Jäsenmaksu

Harmaasudet ry:n jäsenmaksu vuodelle 2024 on 25 euroa. Alle 18-vuotiaan, opiskelijan, työttömän ja eläkeläisen jäsenmaksu on 12 euroa. Yhdistystä voi myös kannattaa maksamalla kannatusjäsenmaksun, jonka suuruus on 50 euroa. Jäsenmaksu maksetaan yhdistyksen tilille  FI34 5780 2420 0001 36 käyttämällä viitenumeroa 13 tai 1313 (älä merkitse mitään viestikohtaan).

Jäsenen oikeudet

Yhdistyksen jäsenillä on päätösvalta yhdistyksen kokouksessa, joten jäsenet määrittelevät yhdistyksen toiminnan suuntaviivat. Vaikka suurin osa yhdistyksen toiminnasta ja viestinnästä on avointa kaikille kiinnostuneille, muutamiin tapahtumiin pääsevät osallistumaan ainoastaan yhdistyksen jäsenet. Jäsenet saavat alennusta yhdistyksen tapahtumien ja susilipun saaneiden larppien osallsitumismaksuista.

Larpin tai historianelävöitystapahtuman järjestelyihin voi saada monenlaista apua yhdistykseltä, kun projektin tekijöistä vähintään kolmannes on maksanut Harmaasudet ry:n kuluvan vuoden jäsenmaksun. Yksittäinen jäsen saa lainata yhdistyksen tavaroita omaan käyttöönsä maksutta, kun muilta peritään vuokraa esineiden käytöstä.

Jäsenetuna Harmaasudet ry:n jäsenet saavat vuosittain perinteisen seinäkalenterin, joka toteutetaan yhdessä Sommelo ry:n kanssa.

Jäsenen velvollisuudet

Yhdistyksen jäsen sitoutuu noudattamaan yhdistyksen sääntöjä. Jäsenyys alkaa, kun yhdistyksen hallitus hyväksyy jäsenhakemuksen ja jäsenmaksu on maksettu. Jäsenyys uudistetaan vuosittain maksamalla jäsenmaksu.

Yhdistyksen jäsenet voivat päivittää tietojaan jäsenrekisteriin. Erityisesti sähköpostiosoite on syytä pitää ajan tasalla, sillä yhdistyksen viralliset kirjeet, kuten vuosikokous- sekä -juhlakutsut lähetetään jäsenrekisteristä löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita muuttuneet jäsentietosi tällä lomakkeella.

Kysymyksiä jäsenasioista

Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestä, jäsenmaksusta tai jäsenrekisteristä tai haluat vahvistuksen siitä, onko jäsenmaksusi tullut perille, voit lähettää viestin rahastonhoitajalle osoitteeseen talous (at) harmaasudet.fi.

Jäsenviestintä

Harmaasudet ry:n pääasiallinen tiedotuskanava on sähköpostilista, Susilista. Susilistalle pääset kätevimmin täällä. Muistathan vahvistaa listalle liittymisesi! Voit liittyä susien postituslistalle myös vaikka et olisi jäsen.

Lisäksi yhdistys viestii toiminnastaan Harmaasudet -facebookryhmässä sekä Harmaasudet -discordkanavalla.

Jos sinulla on kysyttävää yhdistyksen viestinnästä, ota yhteys tiedottajaan osoitteessa tiedotus (at) harmaasudet.fi.

Rekisteriseloste

Harmaasudet ry:n jäsenrekisterin rekisteriseloste.

Ajankohtaista ja syventävää tietoa toiminnasta saat liittymällä Harmaasusien postituslistalle. Lähetä tyhjä sähköpostiviesti osoitteeseen
sudet-subscribe@harmaasudet.fi

Muistathan vahvistaa listalle liittymisesi!

Jäsen, oletko muuttanut? Päivitäthän uuden osoitteesi jäsenrekisteriin! Lähetämme sinulle toisinaan kirjepostia. Pidäthän myös sähköpostiosoitteesi ajan tasalla, sillä lähetämme tästä lähin vuosikokouskutsut sähköisesti.

Tulevat talkoot ja esiintymiset löydät Harmaasusien tapahtumakalenterista. -- Tapahtumakalenteri